Gyakran ismételt kérdések

Kérdése van, vagy általános információra van szüksége?

Jelen menüpontban összeszedtük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy ezzel is a lehető leghamarabb választ tudjunk adni, ha infromációra van szüksége. Amennyiben a felsorolt kérdések-válaszok között nem találta meg, amit keres, kérjük, érdeklődjön munkaidőben (H-P, 8:00-16:30) az online chat felületünkön, vagy telefonos elérhetőségeink egyikén! Munkaidőn kívül is üzenetet hagyhat nekünk a chat felületen, valamint a Kapcsolat menüpontban található beépített üzenetküldővel, továbbá e-mailben az info[kukac]electropoint.hu címen. A webáruházunk és boltunk működésével kapcsolatban, valamint az Önt megillető jogokról a Kapcsolat menüpont alatt található Általános Szerződési Feltételekből (ÁSZF) és az Adatkezelési tájékoztatóból informálódhat.

 

Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni webáruházunkban. A vásárlási folyamatban szabadon dönthet, hogy regisztrál ezzel megkönnyítve az esetleges későbbi vásárlásokat, vagy folyatja a vásárlást regisztráció nélkül.

Mit jelent az áthúzott ár?

Az áthúzott árat időszakos akciós-, valamint a kedvezményes és esetenként a kifutó termékeinknél láthatja és az eredeti listaárat mutatja, amelyből a kedvezményt biztosítjuk.

Csak új termékeket árusítanak?

Webáruházunkban csak új, gyári állapotú termékeket árúsítunk. Újracsomagolt, vagy használt termékeket nem.

Megadhatok eltérő szállítási és számlázási adatokat?

Amennyiben Ön pl. nem tartózkodik azon a címen, amire a számlát kéri, a megrendelési folyamatban megadható eltérő szállítási cím is. Kérjük, a szállítási és számlázási címet gondosan adja meg, mert a hibás adatok megadásából származó károkért nem vállalunk felelősséget!

Személyesen is átvehetem a rendelésemet?

Amennyiben Önnek kényelmesebb, a megrendelt terméket személyesen is átveheti üzletünkben H-P, 8:00-16:30 között. Címünk: 1044 Budapest, Megyeri út 116. Fsz. 1. A készlet információról és átvételről - ha ide vonatkozó automatikus tájékoztatást nem kapott - egyeztessen kollégáinkkal! 

Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagot?

Amennyiben az Ön által megrendelt termék készletünkön van, abban az esetben Magyarország területén akár 48 órán belül megkaphatja. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállításra külső szolgáltatót veszünk igénybe, így a csomag érkezésének időpontja a szállítócégtől is függ!

 

Külföldre kért csomag esetén kérjük, egyeztessen kollégáinkkal!

Mi a teendő, ha sérült csomagot kaptam?

Minden esetben ellenőrizze az átvett csomagot, még a futár jelenlétében! Amennyiben sérülést lát a csomagon, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral (ezzel igazolva, hogy a sérülés nem Önnél keletkezett) és ne vegye át a csomagot! Sérült csomagokra vonatkozó reklamációt csak a jegyzőkönyv bemutatásával fogadunk el.

Ha vissza szeretném küldeni a terméket, hogyan tehetem meg?

Természetesen javasoljuk a csomagolás megőrzését legalább addig, amíg kipróbálja a terméket, de ha esetleg a csomagolás megsérül a termék kicsomagolásánál, ez nem akadálya a visszaküldésnek. Ilyen esetben kérjük, hogy minél alaposabban csomagolja be a visszaküldendő terméket a sérülés elkerülésére! A becsomagolt terméket a termékhez kapott számlával küldje vissza részünkre és attól függően, hogy milyen okból küldi vissza, a termék megérkezését követően elindítjuk a megfelelő folyamatot.

Átvettem a terméket, de mégsem felel meg nekem. Visszaküldhetem (akkor is, ha személyesen vettem át)?

A webáruházban rendelt termékek esetén a magánszemélyeket megilleti -  a távol lévők között kötött szereződésekre vonatkozó törvényi szabályozások alapján - a 14 napos elállás joga (bővebben az ÁSZF-ben tájékozódhat a Kapcsolat menüpontban). Ha átvette a terméket és bármi miatt úgy gondolja, hogy nem felel meg Önnek, visszaküldheti részünkre akár indoklás nélkül is. A 14 napos elállás joga akkor is megilleti Önt, ha a webáruházban megrendelt terméket személyesen veszi át.

 

Fontos azonban, hogy ez a jog csak a magánszemélyeket illeti meg. Ha Ön cégre vásárol terméket, úgy ezzel az elállási jogával nem élhet. Továbbá ha a kipróbálást meghaladóan használatba veszi a terméket, abban az esetben is elvész a 14 napos elállás joga.

 

Az elálláshoz a Kapcsolat menüpontban talál Elállási nyilatkozatot, amelyet kérjük mellékeljen a termékhez!

Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam?

Minden általunk forgalmazott termékre jótállás, garanciát és szavatosságot biztosítunk (bővebben ÁSZF-ben tájékozódhat a Kapcsolat menüpontban). Amennyiben a megrendelt termék hibás, kérjük haladéktalanul jelezze és a hibás terméket küldje vissza részünkre!

Gyors kiszállítás

Magyarországon akár 48 órán belül.

Electropoint Biztonságtechnika

Online ügyfélszolgálat

Online chat H-P, 8:00-16:30-ig.

Kényelmes fizetés

Többféle választható fizetési mód.

Vásárlástól elállás

Magánszemélyeknek 14 napos indoklás nélküli elállás.